Tak for at du har meldt dig som frivillig
Find dit navn/hold herunder
------------------------------------------------
Hold 1
13.00 - 14.00 alle
14.00 - 16.00 hold 1
16.00 - 18.00 fri (news)
17:30 - 19:30 mad
18.00 - 21.00 hold 1
21.00 - 22.00 fri (odbjerg)
22.00 - 23.00 hold 1
23.00 - 00.00 alle
Hold 1
Alex Herz
Anna Frydkjær
Asbjørn Haagensen
Eskild Iversen
Hanne Fjordgaard
Johannes Kjærgaard
Maj-Britt Frydkjær
Malene Bjerre
Marlene Wismar
Melanie Asferg
Signe Møller
Soluna Philipsen
Tricia Gale
Palle Larsen
Hold 1
Kasseansvarlig
Hanne Fjordgaard
28 90 25 17
Lageransvarlig
Maj-Britt Frydkjær
61 69 45 32
Tappeansvarlig
Malene Bjerre
23 44 28 16
------------------------------------------------
Hold 2
13.00 - 14.00 alle
14.00 - 18.00 hold 2
17:30 - 19:30 mad
18.00 - 20.00 fri (carpark)
20.00 - 22.00 hold 2
22.00 - 23.00 fri (hugorm)
23.00 - 00.00 alle
Hold 2
Anita la Fontaine
Anja Søs Jensen
Betina Folsing
Henrik Bøttern
Jens Larsen
Jesper Andersen
Kell Philipsen
Lars Krebs
Line Nielsen
Louise Vestergaard
Martin A. Jones
Kristina Swenson
Olivia Larsson
Nor Traun
Hold 2
Tappeansvarlig
Jesper Andersen
40 42 76 20
Lageransvarlig
Lars Krebs
69 30 69 32
Kasseansvarlig
Line Nielsen
26 71 68 41
------------------------------------------------
Hold 3
13.00 - 14.00 alle
14.00 - 16.00 fri (news)
16.00 - 20.00 hold 3
17:30 - 19:30 mad
20.00 - 21.00 fri (odbjerg)
21.00 - 23.00 hold 3
23.00 - 00.00 alle
Hold 3
Christina Nielsen
Dean Due
Hans Damsbjerg
Henrik Nielsen
Jacob Johansen
John Pedersen
Lotte Skjøde
Mads Kofod
Maria Stage
Mette Kofod
Mie Guldborg
Niels Kjølby
Per Grønning
Sif Kjølby
Hold 3
Tappeansvarlig
Hans Damsbjerg
61 46 04 33
Kasseansvarlig
Jacob Johansen
93 99 40 84
Lageransvarlig
Niels Kjølby
29 16 45 89
------------------------------------------------
16.00 News genforenes efter tre årtier
18.15 Carpark North kickstarter festen
20.30 Andreas Odbjerg skaber magiske øjeblikke
22.45 Hugorm blæser jer omkuld
------------------------------------------------
Tak for at I har meldt jer som frivillige. For klubben betyder det, at vi får et flot pengebeløb, som vi kan købe udstyr for og sende vores unge på træner kursus for!
Mødetid:
Vi vil meget gerne have jer til at møde op lørdag klokken 13, så vi har en time til at introducere. Selve vagtplanen starter kl. 14:00.
Armbånd og t-shirt:
Hjælp med at nedbringe køen vælg torsdag 18:00-21:00
Hjælp med at nedbringe køen vælg fredag 14:00- 21:00
ellers lørdag 09:00-13:00 ved Multihuset ved Holbæk Fælled.
Bespisning:
Foregår i Hjælpercaféen i teltet på boldbanen
17:30 – 19:30 Aftensmad. Hele tiden Kaffe, kage & hygge.
Jobbet:
I baren sælger vi fadøl, specialøl, gin hass, astronaut, sodavand, vand, alkoholfri øl og alkoholfri radler (mix af øl og sodavand). Baren er inddelt i en front, som skal betjene kunderne, en midtersektion, som skænker og langer videre, og en bagkæde, der skænker og fylder op i køleskabene. Til hvert hold er der tilknyttet en lageransvarlig samt et par stykker, som skal passe en multiskænker, der kan tappe 25 fadøl ad gangen. Mere om det, når vi mødes.
Vagtplan:
Vi er 42 frivillige, som skal være sammen om at bemande den bar, der ligger i FoodCourt. Det betyder, at vi formentlig får travlt i pauserne mellem musikken.
Påklædning:
Vi skal starte ud i de T-shirts, vi får udleveret af Rockbæk.
Vi har fået fremstillet nye spillertrøjer til arrangementet, som vi har fået lov til at have på i baren. Efter vagten afleveres spillertrøjerne til Maj-Britt. Det er klubbens trøjer, som vi låner for at skabe opmærksomhed omkring klublivet.
Husk varmt tøj til sidst på aftenen og behagelige sko til en lang dag.
Nødudgange:
Der er ni bemandede nødudgange og flugtveje på pladsen. Du skal kende placeringen af din nærmeste flugtvej. Ved evakuering hjælper du publikum roligt ud og søger derefter selv til Hjælpercaféen, hvor din teamleder foretager optælling.
Førstehjælp:
En bemandet førstehjælpsstation er placeret ved hovedindgangen, og mobile samaritter bevæger sig rundt på pladsen.
Førstehjælpsteam rykker ud og tilkalder om nødvendigt ambulance.
Din opgave er at blive hos den tilskadekomne indtil professionel hjælp overtager
Færdig:
Når musikken er færdig, skal vi tømme baren for drikkevarer og andet værdifuldt, tørre borde af og feje, inden vagten slutter helt.
Sidst men ikke mindst vil vi også sige, at vi skal have det sjovt! Vi får travlt, og det bliver sikkert også periodevis hårdt - men det skal også være sjovt! Vi skal udsmykke baren, så ingen er tvivl om, at VK Holbæk findes, og stemningen skal være festlig og god!
Endnu engang…TAK for at I vil hjælpe med den her bartjans!
På klubbens vegne
Maj-Britt og Niels