Hold 1
Alex Herz
Anna Frydkjær
Asbjørn Haagensen
Eskild Iversen
Hanne Fjordgaard
Johannes Kjærgaard
Maj-Britt Frydkjær
Malene Bjerre
Marlene Wismar
Melanie Asferg
Signe Møller
Soluna Philipsen
Tricia Gale
Palle Larsen
13.00-14.00 alle
14.00-16.00 hold 1
16.00-18.00 pause
18.00-21.00 hold 1
21.00-22.00 pause
22.00-23.00 hold 1
23.00-00.00 alle
Hold 2
Anita la Fontaine
Anja Søs Jensen
Betina Folsing
Henrik Bøttern
Jens Larsen
Jesper Andersen
Kell Philipsen
Lars Krebs
Line Nielsen
Louise Eriksen
Martin A. Jones
Olivia Larsson
Nor Traun
13.00-14.00 alle
14.00-18.00 hold 2
18.00-20.00 pause
20.00-22.00 hold 2
22.00-23.00 pause
23.00-00.00 alle
Hold 3
Christina Nielsen
Dean Due
Hans Damsbjerg
Henrik Nielsen
Jacob Johansen
John Pedersen
Lotte Skjøde
Mads Kofod
Maria Stage
Mette Kofod
Mie Guldborg
Niels Kjølby
Per Grønning
Sif Kjølby
13.00-14.00 alle
16.00-20.00 hold 3
20.00-21.00 pause
21.00-23.00 hold 3
23.00-00.01 alle
Kære alle frivillige, som har meldt sig under fanerne i VolleyBaren!
Tak for at I har meldt jer som frivillige på Rockbæk 2025. Vi glæder os; - og for klubben betyder det, at vi får et flot pengebeløb, som vi kan købe udstyr for og sende vores unge på trænerkursus for! Det betyder alverden.
Vi har nu holdt møde med René, som er bar-ansvarlig på Rockbæk og er blevet klogere på, hvad vores opgave består i. Vi kan ikke give jer alle informationer endnu, men vi fortæller det, vi ved. Hjælperhåndbogen, som kommer centralt fra Rockbæk, skulle også være på trapperne. Her står der en masse generelt om afvikling af arrangementet. Vi vil med dette skriv forsøge at give jer konkrete informationer om netop jeres opgave.
Vagtplan:
Vi er 40 frivillige, som skal være sammen om at bemande den bar, der ligger i FoodCourt. Det betyder, at vi formentlig får travlt i pauserne mellem musikken og mulighed for - i hold - at få pauser. Der arbejdes på en vagtplan, som vi clearer med Rockbæk, inden vi sender den ud.
Jobbet:
I baren sælger vi fadøl, specialøl, gin hass, astronaut, sodavand, vand, alkoholfri øl og alkoholfri radler (mix af øl og sodavand). Baren er inddelt i en front, som skal betjene kunderne, en midtersektion, som skænker og langer videre, og en bagkæde, der skænker og fylder op i køleskabene. Til hvert hold er der tilknyttet en lageransvarlig samt et par stykker, som skal passe en multiskænker, der kan tappe 25 fadøl ad gangen. Mere om det, når vi mødes.
Mødetid:
Vi vil meget gerne have jer til at møde op lørdag klokken 13, så vi har en time til at introducere, inden folk kommer ind på pladsen og strømmer til vores populære bar. Selve vagtplanen starter kl. 14:00. Når musikken er færdig, skal vi tømme baren for drikkevarer og andet værdifuldt, tørre borde af og feje, inden vagten slutter helt.
Hvis du har mulighed for at komme og hjælpe med at fylde køleskabe op fredag eftermiddag kl. 16:00, så er du mere end velkommen! Jo flere vi er - desto hurtigere kan vi være færdige.
Armbånd:
For at komme ind på pladsen fredag skal du have et medhjælperarmbånd. Det kan du få udleveret om lørdagen, men du kan også hente det torsdag eller fredag og hjælpe med at nedbringe køen på selve dagen. Vi afventer de nøjagtige detaljer ift. tid og sted for udlevering af armbånd.
Påklædning:
Vi har fået fremstillet nye spillertrøjer til arrangementet, som vi har fået lov til at have på i baren. Vi skal dog starte ud i de T-shirts, vi får udleveret af Rockbæk. Efter vagten afleveres spillertrøjerne til Maj-Britt, da det er spillertrøjer, der skal bruges i volleyklubben efterfølgende. Det er klubbens trøjer, som vi låner for at skabe opmærksomhed omkring klublivet.
Husk varmt tøj til sidst på aftenen og behagelige sko til en lang dag.
Bespisning:
Alle frivillige har mulighed for at gå i madteltet og få kaffe/te, kage og snacks og et måltid, mens man er på vagt.
Sidst men ikke mindst vil vi også sige, at vi skal have det sjovt! Vi får travlt, og det bliver sikkert også periodevis hårdt - men det skal også være sjovt! Vi skal udsmykke baren, så ingen er tvivl om, at VKHolbæk findes, og stemningen skal være festlig og god!
Endnu engang…TAK for at I vil hjælpe med den her bartjans!
På klubbens vegne
Maj-Britt og Niels